donderdag 19 mei 2016

Zwemfitness (2)



Namen noemen we niet.
Eerste keer zwemmen in het nieuwe jaar.
Zwemmen ging heel goed, want iedereen wilde rustig aan. Eentje met
buikpijn en eentje met rugpijn en ik met hartprobleempjes. Was erg
leuk, ik heb me goed vermaakt. 

Allerlei gekke dingen gebruiken en van die rubberen dingen om je gat onder water en dan uitrekken. Het elastiek rekt lekker, maar m'n billen kwamen er tussen. 
Ik riep: " L., is het de bedoeling, dat die dingen in m'n bil knijpen??? "  "Nee ", zei L.
L. is de badmeester/leider...

Onze groep bestaat uit 1 heer/man en 7 dames/vrouwen.
Die ene heer/man zei: " Ben ik even blij, dat we het achter moeten doen
en niet voor !!!". Nou....dan verdrinken we bijna allemaal van het lachen.
Snapt iedereen dat?  Vast wel. 't Was leuk.

Buiten?
Het regende keihard heen zowel als terug.
Helaas...ik was op de fiets en ben dus kletsnat geworden. Mag 'm niet
hinderen, het zwemmen was de moeite waard. Bedankt L.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten