zaterdag 28 mei 2016

Huize Vogelsang (2)

Mijn zussen, wat zal ik daar eens over schrijven ?? Even een puzzeltje?

Mijn oudste zus is 13 jaren ouder dan ik ben en haar dochter en ik schelen 11 jaren, ra ra hoe zit
dat?


Mijn andere zus is 10 jaren ouder zonder puzzeltje. De oudste ging al vroeg aan de scharrel, zo mij verteld is, was ze 14 jaar toen ze haar eerste en laatste vriend ontmoette. Met hem wilde ik trouwen, maar ze was me voor.


M’n andere zus ontmoette haar vriend (later haar man) toen ze 18 was. Ik was dus 8, maar viel ook voor hem.


We hadden een huisvriend en volgens hem was ik ook van plan hem in te palmen, maar hij is overzee’s gaan wonen en trof daar zijn geliefde.

Uiteindelijk heb ik toch zelf eentje gevonden of ben er tegenop op gelopen. Hij was mijn collega ooit. Wij schelen 6 jaren.


De volgorde in mijn verhalen is duidelijk zoek, maar toch leesbaar? Zie ze allemaal los van elkaar.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten