zondag 22 mei 2016

Huwelijksfeest

 

Mijn zus Dicky en haar eega Rin vierden een huwelyksfeest van jaren. De tel ben ik kwijt,
maar het was een gloepens mooi feestje. Leuke muziek, nog leukere mensen en er werd
zelfs gedanst. Gek gedanst. Met een ballon ergens en die zonder te laten knappen zolang
in bedwang te houden.

Vraag me niet meer hoe en wat, al sla je me neer, ik weet het niet meer. Wel kan ik me nog
goed herinneren, dat het mij minder goed lukte en door een noodlottige draai kwam ik ten
val. Ik had er vast nog gelegen, ware het niet, dat nicht Gerda me hielp uit die benarde/nare
positie.

Om het te bewijzen, is de foto bijgesloten.
Misschien was ik weer eens te fanatiek? Wie zal het zeggen.
Zo’n feestje hebben we daarna nooit meer meegemaakt, helaas.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten