maandag 30 mei 2016

Mijn familie



Ooit reden we per motor naar mijn familie. De eerste rit was naar m’n broer en de 2de naar mijn zus
en haar gezin. De foto geeft duidelijk aan, wat een plezier we daaraan beleefden.

De poes en hun kinderen hadden volledig onze aandacht. Een leuk gezin, wonende in Amsterdam. De stad die mij persoonlijk heel erg trok en ik er dus meerdere malen naar toe ben geweest.
Bij hen logeerde ik geregeld en dat was minder goed mogelijk bij mijn oudste zus. Zij had een gezin met 6 kinderen, zodat iedere ruimte boven wel gevuld was ‘s nachts.

De gezelligheid kende geen tijd en ik zie er dan ook met een heel goed gevoel op terug.
Onder het genot van een kop koffie en in de avonduurtjes  een glaasje wijn, wie doet je wat?
Niemand dus.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten