maandag 12 maart 2018

Zonnige ZONdag

Afbeeldingsresultaat voor de ZON
 
De dag begint goed. Daar maar even van genieten voor zolang het kan.
Vandaag is ons zonnetje jarig, vijfentwintig jaar alweer. Waar blijft de tijd. Vanmiddag zullen we haar verrassen. Geld in een puitje en nog wat lekkers, meer zit er even niet in, maar verder....gezelligheid kent geen tijd en daar verheug ik me al op. De pronk aan, het haar in de plooi, lekker geurtje.
Misschien een poesje op schoot? De kans is groot....hoop ik.
De zon is er alweer vandoor. ‘t Is nog steeds zondag. Helaas, helaas!
 
 
 
De zon kwam terug, maar wij bleven binnen. Het was heel gezellig bij en met Anouk. Haar andere oma en opa kwamen nog en nog andere familie’s en onze kleinzoon.
We werden gehaald en gebracht door Jan en Sonja en dat voelde héél goed.

Met een doosje vol oranjekoeken werden we hier weer afgezet, dus zijn we weer thuis. Sonja en Jan gingen richting Sonja’s huis en ik denk nog even na over de ontmoetingen en de verjaardag van onze geweldige kleindochter. Je bent een kanjer en ik houd heel veel van jou.
Misschien kan ik nog een foto vangen, ik probeer het in ieder geval.
 


Gelukt zo je ziet, wat ben ik blij. Een foto van drie generaties, van links naar rechts, moeder-oma-kleindochter. Ik ben er trots op en onthoud, het was Anouk haar vijfentwintigste verjaardag.

eFVe

1 opmerking: