zondag 18 maart 2018

Mijn computer

Afbeeldingsresultaat voor beeld van een computer
 
Dit is mijn beeldscherm, tussen hem en mij bestaat een heel goed contact, samen met Google.
De computer geeft door aan m’n scherm wat ik wil zien en e-mailen. Ook anderen komen daarop terecht.

Daar bewaar ik al mijn geheimen, die mail ik iedere dag, waar ik mee zit, sta of fiets, bij wijze van spreken. Zonder mijn computer zou ik èFVé niet zijn.
Voor vrienden en bekenden heb ik mappen aangelegd, alle bijzonderheden worden daarin bewaard.
Waar zou ik zijn zonder m’n computer? Alles komt erin. M’n bijna dagelijkse verhalen in m’n blog. M’n domheden en zelfs sommige wijsheden, die bezit ik ook. Ik sla alles op.

Wil je er ook in? Dan zullen we toch eerst vriendinnen/vrienden moeten worden, anders is de kans groot, dat het niet gaat lukken. Er is altijd nog een verwijdertoets op.

Ik raad het een ieder aan die eenzaam is, je krijgt nooit ruzie met je computer, alleen met jezelf en dat kun je weer verwijderen. Wat een luxe. En mocht er ooit iets mis gaan? Ik bezit een privé-oplos-zoon. Hij maakt dan opnieuw de weg vrij en ..... daar gaan we dan weer.

Computer, mag ik je alvast bedanken voor je bewezen diensten? En dat we nog maar lang samen mogen werken en dan zonder kritiek naar elkaar. Wat een fijne gedachten.
Mijn dank is groot.

èFVé.

1 opmerking:

  1. Als ik het goed begrijp is je computer eigenlijk je dagboek, en je hartsvriend/in.
    Geweldig dat je zoveel opslaat en je gedachten aan je computer toevertrouwd, dus eigen een mooie uitlaadklep, die nooit tegen spreekt.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen