zaterdag 24 maart 2018

De tweede stofzuiger

Bestron ABL870BR - Stofzuiger Designo Plus bagless zwart/rood
 
 
Eentje voor boven. Nu slepen we de stofzuiger van beneden naar boven, maar eindelijk geef ik toe, het wordt te zwaar en zodoende wordt er boven minder vaak gezogen.
Dus op naar de winkel. Eerst Google afgestruind en .... gevonden. Blokker had de juiste, maar aangezien wij als oude mensjes niet per Internet willen/kunnen betalen, zullen we het via de winkel doen.

Ik ga eerst even kijken, misschien staat ie daar? Nee dus, maar bestellen is mogelijk. Ik zie ‘m dan niet en besluit eerst te overleggen. Anne krijg ik mee en samen vragen we, of ze ‘m willen bestellen. Niet aan gedacht, dat ik ‘m dan eerst moet betalen. Dat stuit me tegen de borst. Betalen en afwachten hoe en wanneer mijn mooie kleine goedkope stofzuigertje zonder zak aankomt en ik ‘m eindelijk kan zien?

Ik ga niet akkoord, wil graag de stofzuiger bestellen, maar pas betalen, als ie er is. Onmogelijk !!!
“Dan gaat de koop niet door !!”, zeg ik en meen het. Het gaat dus niet door.
We gingen teleurgesteld naar huis en kunnen nergens, ook niet op Google, zo’n mooi, klein stofzuigertje vinden. Alle winkels, die mogelijk eentje zouden kunnen hebben heb ik afgestruind, nee...mooi niet.

Maar....had ik even niet aan Media-Markt gedacht en raad eens wat, daar staat een dergelijk dingetje. Zevenhonderd watt vermogen, zou het genoeg zijn? Vast wel, wat doen we boven, hoe stoffig zal het worden?

In afwachting van hoe het verder gaat, ik heb er zin in/aan. De bestelling is gezet.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten