vrijdag 2 maart 2018

Een koude dag

Afbeeldingsresultaat voor harde wind en kou
 
 
Met een warm onthaal. Er overkwam mij vandaag veel goeds. Ook al was het een vervelende middag om door de wind en kou te moeten, het eindigde met een vluchtig bezoekje aan onze schoondochter.

Een koude dag, maar met een zak vol warmte keerde ik weer naar huis. En in die zak, je raadt het nooit, zaten drie prachtige jasjes en....die waren voor mij. Ik heb ze al even gepast en ze zijn als waren ze speciaal voor me gemaakt.

Een erfenisje voor haar en nu voor mij.

Op dit moment pas ik ze nog eens en voel me een rijk mens. Wat een geluksvogel voel ik mij.
Dank je, Johanna, ik zal ze met plezier en genoegen dragen en pieker me suf, wat ik je ervoor zou kunnen geven. Eén jasje is zelfs echt leder.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten