dinsdag 6 maart 2018

De douche

Afbeeldingsresultaat voor lekkende buis in de douche
 
Een heel handig en nuttig ding, totdat het gaat lekken, zoals vandaag. Eigenlijk gisteren en eergisteren al, maar onze Loodgieter heeft zo z’n recht op vrije weekenden. Maar douchen durfde ik niet. Stel, de buis zal knappen.

Het komt deze keer niet van de vorst. Het is louter ouderdom/slijtage, maar het ongemak is er niet minder erg om.
Erick kwam, loste het op en we kunnen weer douchen.

Mijn zwemfitness schoot erbij in, maar het zij zo. Het is klaar en ook nog netjes. Even de stofzuiger erover en je ziet er niks meer van.
Behalve, dat er een klusje voor Anne overblijft, de nieuwe buizen verven. Het ziet er best kunstzinnig uit, maar toch.... een likje verf zal wonderen doen.

Lekkage in de douche, een groot probleem? Hier niet, het was zo opgelost, dankzij Erick.
Gedrieën koffie gedronken en wat vragen over en weer. Eindelijk iemand die eerlijk is. Vraagt hoe oud we zijn en zonder mijn antwoord, zegt hij: “84 jaar?”. Auw.....maar wel eerlijk. “Gemiddeld”, zeg ik gauw. Klopt toch? Geen woord gelogen, ik 80 en Anne 86, gemiddeld dus...., oké, één jaartje meer, maar dat pikken we.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten