dinsdag 20 maart 2018

Te veel ingeslagen

 
Vanmorgen zouden we visite krijgen, maar een gegronde reden maakte dat onmogelijk, zodat ik nu van alles teveel gekocht heb. Broodjes, beleg en zelfs iets van een Sneeuwster. Groentesoep met ballen gekookt. Was voor hen om mee te nemen, want dat uurtje hier is tekort om dit alles te nuttigen. Eventueel hamburgers tussen een broodje. Lekker toch?
 

 
Daar zitten we dan. Gelukkig komt onze Desmond, kleinzoon van ons, hier altijd op maandag, maar wat toevallig.....z’n juf is ziek en blijft ie thuis. Anne kan ‘m niet halen en deze domme vrouw rijdt nog steeds geen auto.

Wel een idee geopperd. Breng hem en haal ‘m vanavond maar weer op ????? Helaas-pindakaas. Het gaat niet door, dus deze twee ouwe mensen zitten met een dikke pan soep en 10 broodjes en hamburgers en mijn Anne is allergisch voor eten, bij wijze van spreken. Het normale patroon volgen we dan maar en misschien vind ik nog een slachtoffer voor mijn soep???? Zoooooo lekker, geloof me !!!
 

 
Wat had ik graag m’n nicht/vriendin hier even geknuffeld en ook haar zus en zwager die de reis verzorgen, maar in gedachten ben ik nu bij mijn zus en kruis mijn vingers voor haar. Lijden is slecht, dat willen we geen van allen. Lieve Sietie, moge het gaan zo jij het wilt. Wil je nog wel mijn dikke tuut?

Je zusje èFVé.

1 opmerking:

  1. Jammer dat wij zo ver uit elkaar wonen, had graag je soep geproefd en heerlijk mee gegeten.
    Wens jouw en je zus heel veel sterkte en warmte.
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen