woensdag 7 maart 2018

Nuchtere Heit

Gerelateerde afbeelding
 
Vanavond kwam Sonja met zoon Koen en had voor ons beiden een kadootje. Sonja verwent ons. Ik kreeg een prachtige paarse plant, mijn lievelingskleur, naam onbekend en Anne kreeg een wonderschoon flesje bier met 0% alcohol. Daarvan is de naam nog het mooist van al. Nuchtere Heit. Even een vertaling hiervan, Alcoholvrije Vader.

Pas toen ze beiden weg waren, zagen we de naam op het flesje. Prachtig.
Wat zijn wij beiden eigenlijk een gelukkig stel. Lieve kinderen en kleinkinderen en zelfs de aanhang valt goed in de smaak. Wie kan ons dat na zeggen? Nu maar hopen dat andersom hetzelfde gedacht wordt over ons. Hopen mag altijd.

Een gelukkige eFVe

1 opmerking:

  1. Goedenavond eFVe, Zit voor mijn werk in het buitenland, maar je verhalen lees ik regelmatig.
    Geweldig om te lezen dat de kleine dingen je zo intens gelukkig maken.
    Ben zelf ook en heel gezegend mens en tel mijn zegeningen iedere dag.
    Fijne avond en bedankt voor je mooie verhaal.
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen