donderdag 22 maart 2018

Naar de Lidl

Afbeeldingsresultaat voor e-bike cult
 
Op m’n e-bike vlieg ik richting de verweg Lidl om daar te halen wat nodig is. Vla deze keer, dat is het belangrijkste. Maar eventueel nog andere dingen die ik tegenkom en die we nodig hebben.
Zo snel als ik op de e-bike ben......geweldig. Ik vlieg er bijna naartoe. Mijn bike bezit grote fietstassen, een vereiste voor boodschappen doen.

Haal wat ik nodig ben, nog een praatje met een andere klant. Als je beiden in de zelfde kast moet zijn, toon je geduld en al gauw komt er dan een gesprekje.

Bij de kassa zet ik m’n te betalen boodschappen op de lopende band en voel tegen m’n achterwerk een soort strelen. Ik schrik, draai me heftig om en....zie, het is zo’n grote mand met een handvat. Waarvan het handvat dus mee beweegt, tegelijk met de boodschappen op de band deponeren. De meneer in kwestie schrikt van mijn reaktie en ik leg hem uit, dat ik als eerste schrok en........zeg ik tegen de bewuste man: “Dit is link werk hoor, tegenwoordig met die * metoo (hekje sluiten) “. Zo sneu, hij krijgt een kleur van hier tot ginder en wat doe ik?? Ik moet enorm lachen. Hij deed ook z’n best, maar kon de spanning even niet kwijt.

Snel betaalde ik m’n boodschappen met m’n pas en verdween ermee naar m’n e-bike en smeerde ‘m zo snel ik kon.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten