dinsdag 13 maart 2018

Alvast gefeliciteerd


Deze twee mensjes vieren alvast hun huwelijksdag, terwijl de datum nog moet komen. Daar hebben ze gegronde redenen voor. Hun trouwdag valt precies in een bezoek van deze schone dame naar Nederland. Haar moeder wordt 94 jaar en woont ver bij haar vandaan. Dus even overvliegen is niet mogelijk. Ze verblijft een weekje bij haar mam en die mam is mijn zus.

Die schone dame is de oudste van zes kinderen van mijn oudste zus en mijn oudste nicht. En wat voor een nicht. De eerstgeborene van m’n zus en zwager en hoe ik dat beleefde? Dat zal niemand weten, maar ik weet het nog als op de dag van vandaag. Elf jaren jong was ik en vond het een groot wonder.

Lieve meid, Terry en jij zijn een fantastisch stel en de foto getuigt daarvan.
Een hele goeie reis gewenst en we nemen kontakt op, toch?
Op z’n Fries gezegd: “Een dikke tuut voor jou en een kleintje voor Terry”.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten