zaterdag 17 maart 2018

Onze Sietie

Afbeeldingsresultaat voor felicitatie 94 jaar
 
 
Ze is jarig en ik ben er niet. Maar....haar oudste dochter is er wel. Helemaal vanuit Amerika. En dan haar jongste dochter, zij woont in de buurt ergens en de twee middelste dochters zouden ook kunnen komen? Ik ken hun programma niet. En Martin, hij zal er vast en zeker zijn.
Maar....helaas ik ben er niet. Siet, lieve schat, van harte gefeliciteerd en weet, dat ik aan je denk en ook Anne zal op je proosten.

Misschien, heel misschien lukt het me de volgende zaterdag, Sonja meldde zoiets. Nu maar hopen, dat het door mag gaan en dat het ook bij jou past, Siet. 94 jaar alweer, wie had dat ooit gedacht. Je bent al zoveel ouder geworden, dan de artsen voorspelden.
Je bent een sterke vrouw, zette zes kinderen op de wereld. Bij jou vergeleken ben ik maar een Doetje.

Morgen rond koffietijd klink ik op je en op je dochters. En dan duurt het niet lang en komt je zoon ook jouw kant op, wat een luxe, wat een geluk, lieve meid.
Voor vandaag sluit ik hier de rij en in gedachten ben ik er morgen bij.

XXX eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten