zaterdag 2 juli 2016

Vandaag met de buurvrouw



Met de buur te voet voor/om boodschappen. Het wordt altijd meer,
dus ik een rugzak en verder samen met de buur haar zak dragen.
Ze heeft gisteren haar 2de staaroperatie ondergaan. Tillen mag dan
niet. Maar zij was wel degene die belde en graag wilde.

‘t Is altijd leuk met haar, dus al keuvelend lopen we richting de winkel
en dat moest toch wel een ietsje pietsje snel, want om 3 uur moest ze
alweer oog-druppelen.
We hebben het gered.

Maar Froukje zou Froukje niet zijn, praktisch als altijd, ook nog wat
kleine dingetjes mee te nemen. Chipjes voor ons GOUD, drinken voor,
je raad het al? Ons GOUD en koffiemelk voor mijzelf, zei de gek.
Buur wilde/wil vanavond nasi eten en had nu al trek.

We hadden ruim tijd, dat bleek en...dan nog even bij de inbrengwinkel
sneupen? Heb ik het echt nodig??? Nee !!!!
Maar wat zag ik daar voor een prachtig shirt, die had/heb ik nog net
niet en echt nodig? Voor een paar euro de nieuwe eigenaar.
‘k Heb ‘m al aan, maar....hij moet eerst nog gewassen, maar passen mag.

Precies goed, ben ik blij??? Ja, ik ben blij.
Dit is/was vandaag, tevreden als geen ander.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten