zaterdag 23 juli 2016

Nieuw fonteintje



Een nieuw fonteintje in het kleinste kamertje betekent wel, dat we even niet kunnen, ook al zouden we willen en/of moeten. En laat ik nu weer de klos zijn? Ik moet en niet alleen kunnen en...het kan niet.

Inhouden die hap en toch maar verder met koffiedrinken. Maar...koffiedrinken maakt wel, dat deze vrouw nog erger moet. Niet aan denken Froukje, gewoon doorgaan en nergens aan denken.
Ik denk wel, dat m’n algehele huidskleur ietsje roder was dan normaal, maar ook na deze uurtjes komen andere.

Inmiddels is het fonteintje aangelegd, de koffie gedronken en het grote wonder kan gebeuren.
Nou...mooi niet, ‘t is of de Baas me de kracht heeft gegeven, het was over en uit.
Heel tevreden met ons nieuwe fonteintje met chroombuizen, maar het blijft een onnozel hokje, onze WC dan.

Toch...wat kun je in nood zitten, als je niet kunt en wel moet. Zou ik het nog leren? M’n denken aan dingen die niet kunnen, zijn me dan de baas. Vandaag in ieder geval lukte het niet, ik blijf m’n best doen en ik ben blij met dat kleinste kamertje, alhoewel er nog wel wat moet gebeuren, vervolmaken namelijk, nee...niet wat jullie denken. Opknappen heet dat met een fatsoenlijk Nederlands woord.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten