dinsdag 26 juli 2016

Het ei van Columbus

Eens was het Pasen en hadden we het geluk een vriend te bezitten met ganzen.
Van hem kregen we een paar knotsen van ganzeneieren. Nu ben ik er niet echt dol op er zit een speciaal nasmaakje aan, dus als eitje ???? Maar wel in een gerecht of door de sla. Top !!!!
Onze dochter van amper 50 kg. logeerde een paar dagen bij ons en juist in die tijd.



Ze was uit en zou dus laat thuiskomen. Ik bedacht me niet en legde een leuk en lief briefje klaar met daarbij een gekookt ganzenei en wenste haar alvast een prettig en lekker Paasei.
‘s Morgens toen ik op stond, stond er onder geschreven: “ Heerlijk mam, maar ik kon ‘m niet op!!!”. Ze had ‘m wel open getikt en er een paar hapjes van genomen.

Van mij was het een plagerijtje en van haar een geweldig antwoord. Ik herinner het me ineens en moest het even kwijt. Daar kan ik nog van genieten.
Foto van ganzenei en normaal ei doe ik hierbij.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten