donderdag 14 juli 2016

Bas

Wie is Bas en hoe ken ik hem? Bas is ruim 1 jaar oud en was hier op visite met omi Minke en oma Thea. Een heerlijk, mooi, prachtig kereltje met enorm grote mooie ogen. Ik sluit hier 3 foto’s bij, zodat iedereen kan zien....dit is Bas met omi en oma.



Omi en oma zijn familie van mij. Omi Minke is m’n schoonzus, oma Thea is haar dochter en mijn nicht en uiteindelijk Bas, die is de zoon van de dochter en kleindochter van de omi en oma.
Wat was het leuk hen hier te hebben. Even dacht ik, ze komen niet, want het was werkelijk noodweer, maar toch...precies half 11, zoals afgesproken daar was het drietal. De koffie was klaar, dus even een rondvraag wat er in de koffie moest en gaan met die hap. Koek erbij en dan genieten van het ventje. Eerst moest ie even wennen aan dit gekke mens, maar al snel lachte hij tegen mij. Anne was meteen al geaccepteerd, maar ik ben natuurlijk ook de lastigste. Praat aldoor tegen het knulletje.



‘k Had nog een speeltje voor hem en een speelkleed. Jazeker, wij bint zunig. Alles werd oké gevonden en vooral het speeltje, daar werd leuk mee gespeeld door het knulletje.
Tegen 12 uur moesten de dames en heertje op naar huis, want de jongeman moest vanmiddag nog weer rusten.



Lieve Thea, ik heb erg genoten van je bezoek, doen we het nog eens over????
Dit was het bezoek met Bas, zoontje van Amanda en Joost.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten