zondag 3 juli 2016

Een pech-dag met een goed einde

Vannacht bij een nachtelijk bezoek naar een bepaalde plaats
ging er iets mis, iets goed mis. Ik tuimelde van wand naar wand
en toch had ik het licht aan.

Enfin, in bed lag ik lekker en viel weer in slaap.
Vanmorgen werd ik allerliefst gewekt door m’n eega en deed ik
eerst m’n oefeningen. Misschien iets te snel, maar de handigheid
waarmee ik dit hanteer heeft me zover gebracht.
Hupla uit bed, maar....daar tolde ik weer van kant naar kant en
besloot het wat rustiger aan te doen.

Gegeten, naar bed en toen was er koffie. Ik dus voorzichtig op pad,
de trap af en zo in m’n luie stoel.
Dochter Sonja kwam nog langs en moeke was nog in haar nightie.
Komt bijna niet voor, maar het was zoals het was.

Sonja bracht een prachtige bos bloemen mee en dat kan helpen.
Na Sonja’s bezoek snel een broodje naar binnen gewerkt en weer
plat. Tot 4 uur en toen voelde het een stuk beter, wel wat dwaas
in de kop, sorry in m’n hoofd en op naar de thee.

Daarna ging de bel en kregen we bezoek van een lieftallige dame
Jenny Winter geheten. Zij maakte ooit een ketting van schelpjes,
gekleurde schelpjes voor mij. Ze is erg creatief. Diezelfde ketting was
stuk, alleen de sluiting en.....die was gemaakt. Het grootste nieuws
is, de garantie is levenslang. Nu hoop ik natuurlijk van ganser harte
dat ik lang mag/kan leven. Bovendien nog extra prachtige oorbel-
letjes erbij. Deze dame is weer het heertje, pardon, het dametje.
Zo mooi, gelijk aan en om. Jenny haar creativiteit is te vinden op
                                     www.jotz.nl 
Jennylief, mocht je dit verhaaltje ooit lezen, weet, dat ik er erg geluk-
kig mee ben. Draag ‘m graag en veel. De kleuren passen bijna overal
bij en dat jij ‘m gemaakt hebt, maakt het voor mij nog byzonderder.
Een gek woord, maar ik heb even geen ander.
De prachtige bloemen van SONJA en de kant en klare ketting van Jenny
hebben hun doel bereikt, ik ben weer oké.



Het begin en het eind van deze dag schelen dag en nacht.
Mag ik blij zijn, nou...ik ben blij !!!

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten