maandag 18 juli 2016

The Purly Queens



Laat ik nu een hele leuke nicht in Australië hebben wonen. Ze haakt en breit met een grote groep dames/gekke meiden aan duizenden gekke dingen in allerlei kleuren en bereiken de krant en zelfs de TV in hun eigen regio. Ik zal er een paar foto’s bij doen. 



Ze woont in Albany en komt uiteindelijk uit Friesland en is 1 van mijn favoriete nichten op aarde. Inmiddels heb ik al 2 boeken vol met foto’s van breisels/haaksels en ben er apetrots op. Zij is toch maar even mijn nicht en nog een geweldige vrouw ook. Doet ingewikkeld werk, waar ik geen naam bij zal vermelden, is getrouwd met Jon en heeft een zoon Marcel, die samen met zijn vriendin Erin een zoontje Orion heeft.



Van het oudste ventje Cameron, samen met Orion voeg ik een foto bij. Van Orion heb ik tal van foto’s. Ik denk, hij zal later net zo trots zijn op die leuke/lieve/gekke oma, dan ik nu al jaren ben.
Grytsje/Greet, I love you.



eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten