dinsdag 8 mei 2018

Vriend/relatie/echtgenoot

Afbeeldingsresultaat voor vrienden voor het leven
 
Doorstrepen wat niet van toepassing is.
Eigenlijk kloppen ze alle drie. Ik ben ziek, maar rust is ver te zoeken. Mijn geliefde, of vriend, relatie, echtgenoot komt steeds kijken, vragen, informeren.

Ik kom er achter, hij kan niet zonder mij, of leuker, liever, fijner is, hij houdt van mij. Wie kan dat nog zeggen na een huwelijk van bijna 100 jaar?
Daar moest ik eerst ziek voor worden.

Hij bracht me drinken en terwijl hij weer verdween, riep ik hem na: “Je bent een schat”. En wat zei hij? “Jij ook”. Ik moet er dus wel een beetje om vragen, maar......dames en heren, jongens en meisjes, hij houdt van mij. Ik ruil ‘m niet in, bewaar ‘m als een kleinood.
 
Inmiddels ben ik alweer een poos oké, ‘t is prachtig weer en we genieten van ieder uurtje zon.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten