zondag 6 mei 2018

Mei-feest

Afbeeldingsresultaat voor feestje 13 mei
 
Kom ik me daar een mooie grijze broek tegen en .... ik had al een grijze nieuwe tas. Zag het helemaal voor me. De kleur was ook perfect. Maar.....ja echt waar......de maat....te klein. Niet leuk, altijd maat 40 en nu past ie niet?

Ik ga gelijk op de weegschaal en m’n gewicht is net als altijd. Een ander merk dus????
Please, laat ik niet maat 42 krijgen/hebben. Dan is de boel niet meer in evenwicht. Kun je niet hebben op je 80ste. Je bent al een beetje minder aanzien waard, maar verder wil ik niet gaan.
Hopelijk hebben meer mensen daar last van. Of moet ik me schamen dat ik zeur over een maatje meer?

Hoe dan ook, op zoek naar een andere broek, wel grijs maar ook maat 40. Ergens in mei hebben we een feestje en daar wil ik graag netjes voor de dag komen. Iets fleurigs/kleurigs bij de broek......ik zie het helemaal voor me.
Denk maar zo, hoe ouder, hoe gekker, hoe mooier ?????
 
Inmiddels een poos later en met mooi weer in het vooruitzicht, was de oplossing daar. Een witte broek en wat nog leuker is, maatje 40. Dit ouwe mens is weer dik tevreden. Wat kun je je gelukkig voelen.
 
eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten