woensdag 2 mei 2018

Asperges

Gerelateerde afbeelding
 
 
Een  “GOUDEN”  maal ??? Niet voor iedereen. Ik waagde het erop. Recept van de buurvrouw en met eigen fantasie verder. Voor mij was het echt  heerlijk, ham en eieren erbij een saus er overheen. Wie lust dat nu niet?

Het niet kennen is het grootste probleem. Kennen jullie die BOER nog? Er bestaat een gezegde: “Wat de BOER niet kent, (vr)eet ie niet. Die boeren bestaan echt.

Niet mijn Anne, hij at z’n bord helemaal leeg. Flinke vent, mijn vent.
En....ik heb m’n buikje vol gegeten, als een tonnetje zo rond, nu .... ga ik uitbuiken.
Asperges ..... eerlijk heerlijk.

eFVe

1 opmerking:

  1. Laat mij dan die boerin maar zijn want al ziet het er hier erg lekker uit. Mij krijg je deze groente toch echt de buik/maag niet in hoor. Wel geprobeerd maar nee, helemaal niet mijn ding hoor.

    BeantwoordenVerwijderen