zondag 13 mei 2018

Moederdag

Afbeeldingsresultaat voor moederdag
 
Mijn Moeder is jaren geleden al gaan hemelen en eens kom ik haar opzoeken, maar wil nog graag acht jaar verder.

Deze Moederdag zijn we op pad, we hebben een feestje, een besloten feestje en we verheugen ons er beiden op. Ik duim, dat Anne het kan, hij is niet altijd fit de laatste tijd.

Maar mijn Moederdag kan niet meer stuk, kreeg een prachtig sjaaltje uit Bali, eentje met paarse bloemetjes in bladmodel en een grijs/zwart/witte ondergrond. Misschien maak ik er een foto van, met of zonder mij.

 
 
We zijn dus  Uit....goed voor U, daar doen we het voor, toch?
Zal ik iets verklappen? Onze Jan is (bijna) jarig en dat vieren wij.
Lang zal hij leven!!!

eFVe

1 opmerking:

  1. Lief dat je zo blij bent met je sjaaltje, het zijn de kleine dingen die het hem doen en het leven leuk maken.
    Warme groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen