woensdag 23 mei 2018

Hoe ouder, hoe gekker?

Afbeeldingsresultaat voor gekke teksten
 
Bij het opvouwen van de was en vooral m’n shirts lees ik gekke teksten.
Wat ik dan tegenkom, heb ik zo m’n bedenkingen bij. Mooie shirts, maar kunnen die teksten nog, nu ik op een leeftijd van bejaarden ben beland?
 
nr. 1 BE WILD IN LOVE
nr. 2 REVERSE
nr. 3 LET’S GET LOST TOGETHER
 
Prachtige shirtjes en eigenlijk zijn de letters door hun wilde patroon bijna onleesbaar, maar lees goed, bijna onleesbaar. Moet ik zulke prachtige exemplaren nu opruimen? Ik geef toe, ze zijn verre van nieuw, maar hun zwarte ondergrond en gekleurde letters vormen een mooi geheel met de broeken in een dergelijke kleur. Heel bijpassend dus.

Ik denk nog even diep na eer ik ze weg doe.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten