vrijdag 4 mei 2018

Een nieuwe Volvo


In alle haast de kapper bezocht, laten knippen en snel verder voor de boodschappen. Want....onze Handyman komt om 5 uur z’n nieuwe slee laten zien en uitproberen. Tenminste, mij is niks gevraagd. Ik heb er even in mogen zitten. Anne ging mee en ik snap het, mannen onder elkaar. Maar toch !!!!!

Precies 5 uur, de afgesproken tijd komt de prachtige donkerrode Volvo S 60, 4 deurs 24 T hier het pad oprijden en....wat ik niet heb durven hopen, ik mag als eerste even plaats nemen.
Zie een enorm dashboard met allerlei toestanden, maar daar gaat het even niet om. De stoel zit heerlijk, de eerste stoel in een auto die zo lekker zit.

Maar....daarna mag Anne. Ik kan nog net een foto maken, ook al is die niet zo duidelijk, maar daarna tuffen de jongens, mijn Handymen, Anne en Harrie, samen naar onbekende oorden.

Spannend voor hen, maar ook voor mij, komen ze nog terug? Jazeker komen ze terug. Harrie de Handyman zou Harrie de Handyman niet zijn, dat ie Anne even weer keurig hier afzet en dan bij mij binnen een kop koffie nuttigt. Eentje maar, want zijn Aukje zal eten koken en Harrie lust graag lekker eten. Ik ken Aukje al vele jaren en koken kan ze als de beste.

Harrie, leuk dat je mijn Anne even op een ritje getracteerd hebt, ik stel het op prijs. Je bent inmiddels al meer dan alleen onze Handyman, ik denk, dat Anne inmiddels je al als vriend mag begroeten?

Mijn zegen hebben jullie en hopelijk kunnen jullie gauw samen weer een klusje klaren.
Anne praat, nadat Harrie weer weggleed met die prachtige slee van hem, nog steeds na over de voordelen en over het ritje dat gemaakt is.

Dankje Harrie, voor jou veel rij-plezier in en met die prachtige donkerrode Volvo en tot gauw?

eFVe
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten