dinsdag 4 oktober 2016

Zwemfitness



Warm water en leuke mensen. Vandaag met 10 stuks, vorige week 12. Dat wisselt iedere week.
Lucie aan de leiding...een leuk en gezellig mensje and I like her. Altijd sta ik achteraan, ben hier nog niet zolang bij, dus wil liefst niet opvallen. Daarentegen gaat er vaak wat mis met mij en dan moet ik zo nodig wat zeggen, waardoor de dames weer moeten lachen.

Dames in alle maten, groot, klein, dun en dik. Allemaal onder begeleiding van Therapeute Lucie, zwemfitness. Vaak met tubes, een soort slang, waarmee we veel oefeningen doen. Mijn evenwicht is ver te zoeken, is altijd al zo geweest, of...het wordt steeds erger.

Ook zijn we (bijna) allen 70 +. ‘t Is helaas maar een half uurtje, het zou van mij een uur mogen. Warm water en heerlijke oefeningen met een prettige lerares. Wie doet je wat.

Het aankleden is de vervelendste boodschap. Zo stroef als je maar stroef kunt zijn, proberen we weer in onze kleding te komen, maar de stemming is opperbest. Er wordt veel gelachen en soms betrap ik me erop, dat mijn uitspraken wel wat te....zijn.

Maar...het was weer heerlijk. Thuis snel een lekkere maaltijd koken en dan even in de ruststand. Dat was het weer voor vandaag.

Zwemfitness, I love it.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten