zaterdag 15 oktober 2016

De Regenboog



Vandaag geen regenboog gezien, maar in ‘t verleden des te meer. Vaak reisden we per auto/caravan naar Portugal in het najaar en dan was het hoogtij. Regen en zon, zovaak en dan die geweldige regenboog. Dat was genieten. Ik ben verliefd geworden op die prachtige regenboog en soms zelfs 2. 

De pot met goud heb ik nooit gevonden, maar om er later thuis ook nog van te genieten heb ik tig shawls/sjaals gebreid in die kleurstelling. ‘k Heb nu nog een zak wol met die kleuren en hoop deze winter weer fris en vrolijk aan de slag te gaan om een prachtige regenboogsjaal te breien. Het houdt me van de straat.



Onderweg hoopte ik zelfs op slecht weer met zon, zodat ie weer gratis aan het firmament verscheen en vaak had ik geluk. Dat was pas echt genieten.



Meerdere familieleden hebben zo’n sjaal inmiddels, maar het is echt niet moeilijk om weer een slachtoffer te vinden. 7 kleuren en dan als vaste tint meestal zwart of wit voor de verbinding van de kleuren.



Misschien kan ik er nog een foto van vinden en dan zal ik ‘m zeker tonen.
De regenboog........prachtig.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten