maandag 17 oktober 2016

Herfst

We wonen vlak bij de Lariks en wandelen over het teerpad, zo noemen
we het weggetje al sinds het pad geteerd is.

Prachtig zonnetje en even halfweg het pad zie ik rode bladeren. Vraag me
niet naar de naam van de boom, maar...zo mooi!!! Dan raak ik helemaal
in extase. Zoek de mooiste. Er passeren mensen en kijken lachend toe.
Mooi hé, zeg ik enthousiast. Ze geven me gelijk.



Een  mevrouw die haar hond uit liet, vertelt, ze had zelf ook al bla-
deren gezocht en gevonden en ik laat haar mijn exemplaar zien. Ze zoekt
zelfs mee en geeft me er eentje met groene nerven.

We gaan uiteindelijk ieder onze eigen weg en ik meende, dat ik met 3 exemplaren
startte, maar kom thuis met 2. Dat is zonde, maar we zijn weer thuis.
Misschien ga ik morgen opnieuw en vind ik nog mooiere.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten