woensdag 19 oktober 2016

Mijn Probleem



De bloeddruk stijgt en stijgt. Wat een ellende. Toch teveel zout tot me genomen? Ik meen toch echt, dat ik eraan denk. Maar...denken is niet genoeg. Die vrijdagavond chips moet geschrapt? Die ene mooie avond, TV geweldig en dan een Rivella erbij en Tomatenketchupchips in een bakje? Ik voel me dan weer een blij kind. Niet in de spiegel kijken, want dan ben ik gelijk genezen.

Een pil erbij??? Nee toch? Ik heb nog 2 etentjes te gaan, nog voor m’n verjaardag een kadootje van m’n buurvrouw en eentje van m’n vriendin. Het vervelende is, dat beiden het beslist willen en ik de spelbreker moet zijn.

Help, oh help, hoe los ik dit op? Ook ik vind het geweldig, maar....ik was in augustus al jarig en dan moet het allemaal nu?

We hebben volgende week al een feestje met onze kinderen en kleinkinderen, zelfs misschien met aanhang. Dat gaat door, dat is zeker.

Sorry...moest dit even kwijt, ik weet het, ik ben/word een ouwe zeur, maar fiets toch graag door de mensen heen en wil niemand tekort doen.
Mezelf? Dat heb ik geaccepteerd. Geen extra pil graag. Ik haat de pillen.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten