woensdag 19 september 2018

Vrijheid - Blijheid

Afbeeldingsresultaat voor vrijheid-blijheid
Als vrijheid niet meer normaal is, dan geven de gestolen momenten een gevoel van blijheid.
Op de fiets de buitenkant van Assen langs en hier en daar genietend van al het moois wat ik tegenkwam. Geweldig. Als vrijheid normaal is, let je minder op mooie dingen, maar nu zie je echt alles en neemt het in je op. Ik slurp de hele rit alles naar binnen om het ooit/eens er weer uit te spugen op een nette manier. Helaas kon ik geen foto’s maken, had niks bij me, dus helemaal vrijheid-blijheid.

Soms steel ik die momenten, ook al voelt het fout, zonder kan ik niet leven. Niet op de manier die ik nu verplicht ben.
Het voelde als een wonder boven wonder, een fijn fietstochtje, ook al was het maar kort. Mooi weer bovendien.
Afbeeldingsresultaat voor een paarse roos

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten