donderdag 27 september 2018

Een luxe dag

Afbeeldingsresultaat voor een luxe dag
 
 
Anne werd gewassen door onze Tjerk en had Yesse als beginnend verpleger aan zijn zij. Yesse loopt dus stage.
Misschien ligt het aan mij, maar Tjerk is DE man die in alle gevallen goed voldoet. Is aardig, is netjes, is oplettend, als het hier niet goed voelt, probeert ie het op te lossen.

De uitslag bij de Geriater was zodanig, dat hier in huis veranderingen moeten gebeuren. Ook moeten dingen in gang gezet worden, zoals meer opvang, maar ook beter passend.

Ik voel me aangetrokken tot deze Tjerk, hij luistert goed, snapt snel alles, is goed voor Anne. Dat zijn de dames ook, daar heb ik geen klagen over, maar mijn gevoel om dingen goed af te handelen, dan zou ik voor Tjerk kiezen.

Eén en ander heb ik hem verteld, ik hoop dat het in werking wordt gezet.
Met de luxe dag wordt bedoeld, dat Anne vandaag twee heren als z’n hulpen mocht noemen/ervaren, Tjerk en Yesse.

Ik zou zeggen, Yesse, doe je best, alle begin is moeilijk, maar je valt hier goed met de deur in huis.

eFVe

1 opmerking: