maandag 24 september 2018

Modern koken

Afbeeldingsresultaat voor george wilkinson stoompan
 
Vandaag aten we sperzieboontjes, aardappelen en gehakt. Een heerlijke jus. En niet te vergeten in de prachtige nieuwe pan, George Wilkinson geheten. De voedselstomer van het jaar. Een simpel plastic geval en wat een vreugde.

In precies 25 minuten stond ons eten op tafel en zelfs mijn Anne smulde. Hij eet niet graag en vindt zelden wat lekker, maar nu.....hij at zijn bordje leeg. Niet dat hij dat anders niet doet, maar toch!.
Een lust om naar het stomen te kijken, maar misschien is dat wel weer typisch iets van mij.
Oh jongens, jongens, mijn dag kan niet meer stuk.

Op de foto een afbeelding van de stoompan en de rest laat ik over aan jullie fantasie.
Is het niet een lust voor het oog??? Wel een andere maaltijd dan de onze, maar niet minder lekker volgens mij. Het geeft me te denken, ga ik onmiddellijk mee aan de slag.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten