maandag 17 september 2018

De laatste dag

Afbeeldingsresultaat voor laatste dag
 
Van de regenboog en dan gelijk mijn kleur, paars!!!
Voor mij koos ik een lange nacht. Veel overdenkingen en voor mezelf een lijn trekken die voor ons beiden goed moet zijn. Ben ik eruit? Nog niet helemaal, maar ben meer mens dan gisteravond, toen ik besloot de boel de boel te laten en naar bed te gaan. Geen spijt van gehad.
Beneden ook rust wonderwel, dus het kan wel...

Even ter verduidelijking, ik red het niet meer er helemaal voor mijn Anne te zijn, er gebeuren teveel nare dingen, waardoor ik uit balans raak. Ik weet, hij is ziek, maar ik MOET gezond blijven.
Paars, die kleur vind ik geweldig en zal even spieken, waar die precies voor staat.

Passie, creatief en gevoelig.

Ook nog voor een aantal andere dingen, maar hier kan ik me wel in vinden.
Vandaag sport op TV, dus deze vrouw gaat even de fiets pakken en een uurtje fietsen, de zon schijnt, de verwachtingen zijn goed en hier is alles oké.
 
Gerelateerde afbeelding
 
Dit was de laatste dag van de regenboogkleuren.
De regenboog in al zijn pracht.

eFVe
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten