zondag 3 december 2017

The Purly Queens



Deze foto pas ontvangen van mijn/onze nicht uit/in Australië. Zij
breit/haakt zich de rambam, samen met vriendinnen en versieren daar gebouwen 
en dergelijke mee. Ze halen de kranten en zelfs de TV, dus deze keer mijn 
blog. Zo kleuren ze het leven misschien een beetje mooier? Ik vind van wel.

Pas thuis van een koude wandeling voor neustampons voor mijn Anne, maar 
zelfs in de apotheek niet in voorraad. Ze gaan ze bestellen. Daar heb ik nu 
even niets aan.

Het is meer dan een uur wandelen/behoorlijk pittig lopen. Eigenlijk zou het dus pittig moeten zijn,
maar een ieder loopt me voorbij. Nou ja, het zij zo.



Het was mooi onderweg. Grote witte spinragen door de mist van vanmorgen en 
de vorst van nu, maar koud was het wel. Het is nog niet boven nul graden 
geweest. Het is wennen hoor.

Nog snel de markt mee gepikt en lange rode paprika's gekocht voor vijftig 
cent. In de winkel kosten ze meer dan een euro voor twee stuks. Wie doet je 
wat.

Maar...ook nog aan een rek een jasje ontdekt, die me wel aanstond, 
zegge/schrijve één euro. Kan ik zakendoen? Blij keerde ik terug, behalve 
dan, dat de tampons er niet waren, maar ook moe.

Is het goed, dat ik even ga liggen? Om straks zo fit als een hoentje me bij 
Anne te voegen. Het gaat nog goed met hem, gelukkig.

Met nog een laatste blik op de foto van The Purly Queens sluit ik m'n blog 
en ga even plat.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten