woensdag 13 december 2017

#MeToo

Afbeeldingsresultaat voor metoo
Laat ik ook eens meedoen met de beschuldigingen aan verkeerde mannen. Bij de eerste was het mijn eigen neef, ik was zoiets als 7 jaar. De tweede keer was bij m’n eerste baantje in de kledingkast door een toen nog ouwe vrijgezel. Ik was toen 15 jaar. De derde sloeg alles. Een medespeler van m’n toneelgroep. Nooit verwacht en toch gekregen. Hooguit 21 jaar was ik de laatste keer.

Maar bij alle drie kwamen ze niet verder dan een poging. De eerste keer was het engst. Als 7 jarige weet je nog niks. Ik ben heel bang voor mannen geworden als kind.
Drie keer blijkt echt schippersrecht, want daarna is het me nooit meer overkomen. Alleen m’n houding al, daar valt geen enkele man voor en......van mijn wandelmaatje kreeg ik bovendien een goeie tip.
“In z’n ballen knijpen !”.
Zelf denk ik aan:
“Een knietje! “.
Ik zal ze leren, ik ben nog niet klaar met die hufters die zich mannen noemen. Echte mannen doen zulke spelletjes niet. Maar met mijn houding alleen al, ze zouden niet durven en bovendien.....is er nog iets leuks aan zo’n oud mens van 80 jaar?

Voor mannen die zich be-dapperen/inhouden, daar heb ik pas echt respect voor.
Ik heb gezegd.

# Metoo.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten