vrijdag 8 december 2017

Buitenland

Afbeeldingsresultaat voor foto AustraliƫAfbeeldingsresultaat voor foto amerikaAfbeeldingsresultaat voor foto engeland
Vandaag stuur ik mijn/onze buitenlandse vrienden/familie de Kerstkaart. Hopelijk ben ik niet al te laat. Het is slecht weer, maar om wille van mijn/onze familie/vrienden ga ik op pad met een goed gevoel.

Ik houd van hen, allen op een andere manier, maar dat mogen ze zelf invullen hoe en op welke wijze en dan maar hopen, dat ze op hun manier ook een plekje voor ons hebben.


                                              Isle of Wight, United Kingdom
Net terug van het postkantoor. Harde wind en dikke regen. Doorweekt, je kunt me wringen, eigen schuld, dikke bult. Maar wel veilig aangeland en ik heb het weer gepresteerd om alles te voet af te leggen. Op de fiets bleek onmogelijk met die keiharde wind.

With love,
eFVe

1 opmerking: