vrijdag 15 december 2017

Stomme Praktijken

 
Afbeeldingsresultaat voor Tekst anti zorgverzekering 2018
Voor de tweede keer zitten we te puzzelen om te kunnen bekijken, hoe we volgend jaar in de zorgverzekering zitten. Voor- of achteruitgang. Het zal het laatste wel zijn, vooruitgang is er meestal niet.

Ik ben het zat, ik ben het beu. Ik zal nog net niet noemen waar we verzekerd zijn, maar baal wel zo erg, dat ik m’n woede even moet lozen.

Een nieuw activeringsnummer gekregen en nog komt het niet goed. Wie van mijn lezers heeft ook die moeilijkheden of ben ik alleen zo’n stomkop?
Hè hè, dit lucht lekker op.

Gisteren twee keer ingelogd en vandaag weer. Wat is er mis met een briefje sturen? Het activeringsnummer kregen we ook al per post, dan is dat toch niet zo moeilijk voor mensen, die dagelijks in die business zitten om ons van/ten dienst te zijn?

Sorry, zo ben ik dan ook weer. Het zal m’n leeftijd zijn, dat ik die rommel niet altijd snap?
 
Afbeeldingsresultaat voor zilveren kruis
 
eFVe
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten