zaterdag 16 december 2017

Superdagen

Afbeeldingsresultaat voor superdagen
Vandaag hadden wij, Anne en ik, een superdag. Eerst kwam onze kleindochter langs en bracht ons veel vreugde. Daarna onze zoon en gisteravond onze dochter. Hoe fijn/geweldig kun je het hebben?
Ik hoop, dat ik namens ons beiden mail, dat deze dag niet meer stuk te krijgen is.
Zo fijn, familie. Twee superdagen dus.

Vanmiddag nog even met m’n oudste zus geskyped , maar dat was niet zo’n succes. Net als de vorige keer heb ik (zowat) de longen uit mijn lijf moeten schreeuwen. Twee dochters van haar waren getuige, eentje 2 dagen geleden en vandaag de andere dochter. Ach, het toverde wel een lach op haar gezicht en gedeeltelijk doen we het daarvoor. Anne slaakte ook nog een gil als groet en dat was dat. Skypen was weer eens lastig, weinig of geen geluid.

Maar ook dan, deze twee dagen waren super. Oké....bijna dan !

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten