zondag 10 december 2017

Code Oranje? Waar...


Hier is het nog rustig, een beetje natte sneeuw en niks blijft liggen. Niet dat ik er naar uit zie, maar zat er danig over in. Had ik dus niet hoeven doen. Al doende leert men (ik dus).
Maar een foto van de omgeving Utrecht laat me zien, het kan ook anders.

                                                         Foto omgeving Doorn/Utrecht

Valt ook redelijk mee tot nu toe. Koud is het er wel.
‘t Is nog vroeg, we wachten af, maar durven niks. Graag was ik er even vandoor gegaan, maar de code Oranje breekt me op. Blijf waar je bent en verroer je niet.
 
We zijn nu uren verder. Het dooit behoorlijk, de sneeuw blijft niet liggen. Volgens mijn voorzichtige mening is Code Oranje niet echt meer van toepassing. In ieder geval niet hier. Ook geen dikke sneeuwbuien, wat miezerig en fijne sneeuw. Hier laat ik het bij.

De hevige wind blies Code Oranje het luchtruim in. Welke kleur mag ik het nu noemen?

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten