zondag 12 juni 2016

Mijn Relatie


Sinds kort heb ik een buitenechtelijke relatie.
Vandaag komt m’n relatie slapen. Anne vindt het goed, alles gaat in overleg.
Ik/wij ken/kennen hem al een hele poos, hij is wel stukken jonger, maar......
Ik kleed me nu jonger en dan kan het, ja toch?

Vandaag komt ie slapen, morgen gaat ie weer naar z’n eigen onderkomen, maar...als het bevalt, is het voor herhaling vatbaar. Hij knuffelt héél fijn en veel, jaren niet zoveel knuffels gehad, dus....gun me deze jongeman.

Misschien laat ik deze mail aan niemand lezen, maar misschien wil ik ‘m wel graag delen met alle mensen.
Z’n naam en leeftijd staat ergens helemaal onder aan de mail. Ik verheug me op vandaag/vannacht en morgen.

Rood hart eFVeRode lippen
 

 
Z’n naam is Desmond v.d. Meulen en hij was toen 7 jaren jong en ik/we zijn stapel verliefd op hem.
Eerlijk gezegd was een nacht met deze jongeman vaak zwaar voor deze ouwe taart, maar...dat hoorde erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten