donderdag 2 juni 2016

De E-fiets


Hallo,
Ik heb groot nieuws. Opgewonden als een kind beklom ik m’n nieuwe e-fiets en dat ding vloog echt weg en ik gilde: “ Oh God,wat eng ”. De versnelling stond in 1 en ik fietste me het Lazerus. Niet zwaar, maar ‘t was niet te doen. Ik eraf, gezocht en gevonden, toen uiteindelijk in versnelling 5, dat voelde goed, maar schoot weer weg. Ben naar Ronald en Johanna gefietst.  Johanna probeerde ‘m en schreeuwde niet minder hard, Ronald ging en zei: “ Oh jee “.

Ik ging weer naar huis en Ronald zei: “ Je moet echt voorzichtig bij de bochten hoor, want dan wil ie echt weg “. Ik deed ‘m aan, maar Johanna wilde nog wat vertellen, of we zaterdag kunnen oppassen en wel vanaf 8 uur. Wel vroeg, maar dat geeft niet. Desnoods ben ik nog in m’n shirt. Even op off dus.

Ik ging uiteindelijk weg en alles ging heel goed. Onderweg dacht ik, de fiets is aan me gewend, maar
ik vind het wel tegenvallen, wat ie doet. Wat dacht je, ‘k had ‘m helemaal niet aan. Dikke oen. Nu doe ik ‘m uit als ik stop en dan onderweg aan en dan heb ik ‘m onder controle. Heerlijke fiets, ben je me al zat? ‘t Ouwe mens, net een kind. Je bent niet de eerste die ik dit meld.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten