vrijdag 17 juni 2016

Discrimeren bij de Kapper

Over en weer wordt er altijd behoorlijk gepraat, dat is de gewoonte van
Kapsters/Kappers. (Of is dit ook discrimineren ?)
Er was iemand jarig en er zou die avond ergens gegeten worden. Ik ken
het adres en deed dus ook een duit in het zakje.

Maar....wat me erg verbaasde, zei Kapster nr. 1 tegen nr. 2.: “Niet eten bij....”.
Ik ben de naam vergeten. Volgens haar zaten daar...en ze keek even in mijn
richting, “Oudere mensen”, vulde ik aan. “Ja”, zei ze, “wel over de 60. “

Misschien dat ze mij onderschat, ik loop al naar de 80, maar......
Is dit discrimineren of is dat het niet???? ‘t Is maar een vraagje. Ik zit er echt
mee, wil nog zo graag overal bij horen, maar....helaas...pindakaas.
Nou ja...laten we zeggen, het doet me wat !!!

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten