dinsdag 21 juni 2016

De wereld draait door



En wij draaien mee.
Alles verandert en wij veranderen mee. Beiden dragen we graag poloshirts, maar....
ik de meest uiteenlopende kleuren en zie ons nou.....

Ik draag die van Anne, beige/grijs/d. blauw/zwart. Wel een leuke broek erbij, maar toch...
Anne draagt, je wilt het niet geloven.....al mijn gekleurde shirts en hij ziet er nog zo lekker
in uit. Ik roem hem er iedere dag om en....dat helpt. Vandaag alweer zo’n spetter !!!!

Een lief licht kleurtje siert die ouwe man van mij en ik in de donkerblauwe, ach...dat staat
ook wel goed. Ik doe het ermee.

Jammer dat ik geen foto’s kan maken, heb wel een nieuw telefoontoestelletje gekocht,
maar dan ook een echt telefoontje voor bellen en SMS-en.

Maar...na deze omschrijving, doe de ogen eens dicht en zie, wat er gebeurt??????
Zie je het niet, dan heb je pech, ik zie het, maar zag het ook in het echie.
Anne wordt jonger door z’n kleding en ik een tikje ouder. Uiteindelijk moeten we 6 jaren
overwinnen. Ik dan....

De wereld draait door en wij draaien mee.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten