dinsdag 28 juni 2016

Desmond's eerste TT-nacht (2016)



Bij mij komt op dit moment het heuglijke nieuws binnen van een blije jongeling.
Dit was z’n eerste TT nacht en ik weet het niet zeker, maar ook de eerste dronk
van Pepsi Cola ???


Het is nog in het begin van de avond, als ik zo de foto’s bekijk, pas later in het
reuzenrad zie ik, dat de echte avond is aangetreden.
Ieder jaar ging ik met hem in het reuzenrad, dit jaar is het niet gelukt, maar ge-
lukkig kreeg ik deze prachtige foto binnen met de verzekering, dat Desmond en
z’n mam er samen in waren geweest.


Andere jaren draaiden Des en ik rond en stond opa ergens onderaan en brulden
wij, Desmond en ik, zo hard we konden aan/naar die verkleinde man daar ergens
beneden. Hij hoorde niks en wij maar gillen.
Nieuwe foto’s komen binnen.


Desmond met een Berenburg-pet op, gelukkig nog steeds een Pepsi cola-beker
in de hand, die Berenburg komt nog wel.
De bekers waren erg welkom, vertelde mama Johanna, Desmond nam ze mee
naar huis, eentje van Cola en eentje van Pepsi. Maar ...wat zat er in ...????
Mooie foto’s van het reuzenrad van alle kanten, dankjewel mama Johanna.
Ik heb de boot gemist, maar Desmond gelukkig niet. Oma is blij met Johanna’s
mail, zodat ik later kan zeggen: “Gelukkig hebben we de foto’s nog !!!"

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten