zondag 5 juni 2016

Een andere dierbare man



Een andere man in mijn leven, die me heel dierbaar was/is, is vandaag 5 juni jaren geleden uit mijn leven verdwenen. Hij is me al 53 jaar geleden gaan verlaten.
Ik was 25 jaar.

Een man met humor en met emotie. Vandaag herdenk ik hem met hart en ziel.
We hebben veel gelachen en dan echt lachen. Als deze man in de zaal tussen het publiek zat en ik op toneel m’n ding deed en er kon om gelachen worden.....dan...ja dan???

Ik hoorde hem boven alles uit. Wat heb ik van die man gehouden en met hem genoten.
De laatste jaren was hem het lachen wel vergaan. Z’n ziekte maakte hem zwak. Ik was erbij, toen ie is gaan hemelen.

Die man is/was mijn VADER. Dag pap, in gedachten hoor ik nog je lach.
Rood hart je dochter.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten