donderdag 30 juni 2016

Mijn Juwelen (2)

Speciaal voor de familie.....
Bij het zien van zoveel moois, hoop ik, dat onze familie (kinderen en kleinkinderen) denkt, nu moeten we toch echt de oudjes weer eens een nieuwe foto schenken.
Het eerst volgend feestje mag dat, jongelui. Ik kijk er naar uit. Een leuke hint? Een goeie tip?


Deze foto is alweer van jaren geleden, inmiddels is het goud al 10 jaren jong, de zilveren variant al 21 jaar en de oudste, ook zilver, 23 jaar.
Ik mag toch hopen, dat ze dit verzinsel van oma Froukje lezen en het haar gunnen, dat ze haar Juwelen verzilvert.

De oudste staat op sprong haar appartementje te betreden, de op 1 na oudste vervolgt een studie in Groningen en de jongste volgt na enige tijd. Trotser dan deze oma bestaat er geen oma en opa?????
Ik zal het hem vragen, maar weet al zeker, het voelt goed.

Vanmiddag nog langs het appartementje gefietst en vanavond zullen broer en zus het samen van binnen bekijken. Ik kan bijna niet wachten, te horen/lezen wat ze er van vinden. Ook opa denkt, dat het net zo’n appartementje is, dan wij ooit bezaten, toen wij onze huwelijkse staat in beweging brachten.

Dit is het even, ik moet geduld tonen. Ik beloof het, ik doe m’n best.

Oma eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten