dinsdag 7 juni 2016

Een blauw oog


Alles okay...
Gisteren nog naar de arts geweest, alles okay en pas volgende maand retour.
Maar....even iets leuks.

De wachtkamer zat vol en ik kom luid roepend binnen: “Goeiemorgen allemaal “. Een gemompel terug. Ik denk, oh zit het zo, dan ik ook maar even rustig. Komt er een oudere dame binnen gewapend met een wandelstok en roept ook luid: “ Goeiemorgen allemaal “. Gemompel retour, maar ik roep “GOEIEMORGEN” luid en duidelijk terug. 

Ze wendt zich tot mij en ik zie een enorm blauw oog. Zegt ze: “Ik heb gevochten “. Ik zeg: “ Nooit meer doen !”
Ze zegt: “ Met de muur en ik heb verloren “. Ik moet lachen. Zegt ze: “ Hoe zie ik eruit?” Ik zeg: “ U bent er niet mooier op geworden “.

Ineens wordt de wachtkamer wakker en lachen ze keihard. Helaas werd de mevrouw gelijk opgeroepen en iedereen zakte weer in....jammer.
Ik vond het wel zo leuk om het even te melden.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten