zondag 19 maart 2017

Rijles


Ben geraakt en wil het even kwijt.
Een vraagje. Als je, wie dan ook, les hebt van een rij-Instructeur en koopt het hele pakket met examen en al, hoe zit dat dan?

Theorie wordt niet gehaald, dus lest de persoon door.
Wat is dan de plicht van de Instructeur als het aantal lessen overschreden wordt en de persoon in kwestie een beetje slordig is en niet meetelt, maar vertrouwt op de Instructeur?
Wat is normaal?  En dan ineens meldt die man: “Je bent me 1000 euro verschuldigd”.
Dat is toch om uit je vel te springen, zo schrikt de jongeman (in deze) !!!!

De afspraak is nu, geen enkele les meer en het betaalde examen als aanbetaling, wat dus 200 euro zou moeten kosten, maar ineens als 100 euro te boek staat. De rest in maandelijkse termijnen van 150 euro, dus een half jaar.

Ik vind het heel onterecht en dan zeg ik het heel Christelijk, m’n gevoel zegt heel wat anders.
Wat is normaal ???? Hoe hoort het ?????
Dit moest ik even kwijt, het zit me zoooo hoog !!!!

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten