vrijdag 31 maart 2017

Mijn Rijbewijs


Eigenlijk wil ik stoppen. Word dit jaar tachtig jaar en tot zo kan het wel weer, toch? Of is dat dom gepraat? In het verleden reed ik naar m’n zus in Friesland, daarvoor had ik het weer willen wagen, maar ze is helaas niet meer onder ons. In ieder geval niet, dat ik naar haar toe kan gaan.
Maar....als mijn Anne wat overkomt, kan ik niet met hem naar het ziekenhuis rijden, dat is natuurlijk ontzettend stom.

Even een bekentenis....ik rijd nooit met Anne, zolang ik m’n rijbewijs heb. Hij werkt me op m’n zenuwen. Niet zijn schuld, mijn onzekerheid.

Om opnieuw m’n rijbewijs te verlengen, moet ik heel wat stappen ondernemen en daar zie ik tegenop. Rijd al een aantal jaren niet, maar het verkeer...daar zit ik niet mee, het zijn de handelingen van en in de auto. De nieuwe Toyota heeft zoveel ongein in z’n systeem. Voorheen reden we altijd VW en dat deed ik blindelings.

‘t Is maar een overdenking, misschien stort ik me erop en ga er voor.
Wie raadt mij wat aan ???? Mensen met kennis van zaken, geef me raad, please.

eFVe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten